Atlaides

Apmaksājot lielos periodus, jūs automātiski saņemat atlaidi: 3 mēneši - 5%
6 mēneši - 10%
12 mēneši - 15%

Palīdzība klientiem

Palīdzības sniegšanas noteikumi:


  • Mūsu klientiem mēs piedāvājam bezmaksas konsultācijas, toties bez maksas neveicam darbības, ar kurām klients ir spējīgs patstāvīgi tikt galā.
  • Mēs nepiedāvājam bezmaksas palīdzību programmatūras uzstādīšanā vai konfigurēšanā, tai skaitā arī vadības paneļu uzstādīšanā un konfigurēšanā.
  • Mēs neiejaucamies situācijā, izņemot gadījumus, kad ir pamatotas sūdzības par izteiktu servera darba palēnināšanos, tīkla problēmām, problēmām ar diska kvotām.
  • Pirms uzdot jautājumu, iespējams, ir vērts ieskatīties Googlē, vai palasīt F.A.Q (billinga zināšanu bāze).
  • Ja klients jebkādā veidā ir rupjš un izsaka nepamatotas pretenzijas, kuras neskar esošo līgumu un pārsniedz vienošanās pilnvaras, kā arī, klienta pieņemto publisko piedāvājumu pasūtītajiem pakalpojumiem, uzņēmuma darbiniekam ir tiesības tādu pieprasījumu ignorēt vai atbildēt uz to tādā pašā formātā, kā uzdots jautājums. Tāpēc cienīsim viens otru un dzīvosim mierā :), tad atbilde uz jūsu uzdoto jautājumu būs pilnīga un pēc iespējas precīzāka.
  • Vēršoties pēc atbalsta, centieties maksimāli konkrēti, bet bez liekvārdības, noformulēt savu problēmu. Kā arī aprakstiet, ko jūs darījāt un kas nogāja greizi. (Uzminēt mēs nemākam, bet liela teksta lasīšana nogurdina un neļauj koncentrēties uz problēmu).

Kā pieteikt palīdzību tehniskajam atbalstam


  • Par oficiālo saziņas līdzekli ar tehnisko atbalstu tiek uzskatīts: Billinga ticket-sistēma.
  • Vēršoties pēc tehniskās palīdzības, izmantojot tālruni, e-pastu vai citus komunikācijas līdzekļus, jūs varat saņemt konsultāciju par mūsu sniegtiem pakalpojumiem un to apmaksu.
  • Gadījumā, ja rodas problēmas ar pieslēgšanos pie Billinga ticket-sistēmas, klientam ir tiesības izmantot jebkurus pieejamos komunikācijas veidus, lai sazinātos ar mums un atrisinātu problēmu.
  • Tehniskie jautājumi, kas prasa speciālista tiešu iejaukšanos, telefoniski netiek risināti.

Biežāk uzdotie jautājumi

Šeit jūs vienmēr varat atrast visaktuālāko un pilnīgāko informāciju:


Strādājam kopš 2009. gada
2009-2017 "VPS Hosting inc."